Köket!

2009-12-22 @ 13:24:32
Hejsan, som rubriken säger. Eller ja den säger inte det men ja, jag sitter iallafall i köket och gräddar kakor!
Och just i skrivandets stund så är det andra plåten som står inne i ugnen av fem plåtar. Så bara 3 plåtar kvar. men om cirkus en timme är alla klara, då dem ska vara inne i ca 20 minuter. Och efter att jag har bakat klart s ska jag gå upp och städa mitt rum, så deyt blir julfint ^^, menmen fortsätta att grädda kakor! Ska underhålla mig med en liten lista som jag hittade på en blogg! Den kommer upp här snart :)
Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Victoria

2009-12-22 @ 13:39:01
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0