Fredagsfinal 9 - tema "juryns val"

2009-12-04 @ 23:45:08


Kvällens modekoll:

Tove, riktigt snyggt klädd ikväll!

Kvällens modemiss:
Hmm, tror inte det var någon. Skulle vara Eriks tröja/linne i andra låten, men när han väl började sjunga så passade det så bra in, så inte ens den kan bli kvällens modemiss.

Kvällens kommentar:
"Du glänser som en ny putsad lacksko - Andreas Carlsson"

Kvällens bästa låtval:
Kan inte välja en för jag tycker alla låtarna var grymma ikväll, och alla 3 gjorde dem riktigt bra!

Kvällens sämsta låtval:
Ingen.

Kvällens roligaste:
- När Peter tar en tugga på äpplet som vi fick veta när det var audition var att Anders hatar när folk äter äpplen. Så var lite roligt
- Pjotrs framträdande i idol.

Kvällens tråkigaste:
Verkligen inget tråkigt idag.

Kvällens hiss:
Westlife som var med i kväll och sjöng. Riktigt bra är dem!

Kvällens diss:
Går inte att dissa något ikväll, allt var på topp. Eller ja det skulle vara att Tove åkte ut.

Kvällens bästa röst:
ERIK, ERIK, ERIK vad mer kan man säga?

Den som gick lämna idol ikväll:

TOVE
Så himla tråkigt, fick till och med tårar i ögonen. För hon har vart min favorit sedan första gången jag såg henne, så sjukt bra är hon och verkligen en stjärna! Jätte tråkigt att hon fick åka hem hade gärnat sett henne tillsammans med Erik i finalen. men jag kan lova er att vi kommer få se mer, mycket mer av denna tjej i framtiden var så säkra. Och det säger hon ju själv också. För sjunga kan hon, utstrålning har hon, ja hon har allt en stjärna kan ha. SÅ SJUKT BRA ÄR HON, och att hon kan göra om låtarna så det blir henner egna, och att det inte låter dumt inte alla som klarar av det tycker jag. men Tove gör verkligen det.
Skulle kunna skriva jätte mycket, för gillar henne verkligen men ska runda av med att säga.
Tove, vi älskar dig, och vi läntar att få se mer av dig i framtiden!
En stjärna är född, säger jag..

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Michaela - Foto & Bloggdesign

sv; det låter bra :D jotack det är helt underbart bra :D

2009-12-05 @ 02:29:48
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: LIENE

jag håller med i allt du skrev:O shit! hehe



sv: hoppas jag kommer iaf nånstans:D

2009-12-05 @ 10:34:05
URL: http://lienes.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0