Det är dags för fredagsmyyyys!

2009-12-04 @ 15:46:14
Hejsan
ritkigt slapp dag i skolan, men skönt det också ibland.
Började 10:20 men åkte in på morgonen för att plugga och lite så, så jag och P satte oss i bibblan och hon gjorde sin budget och jag läste samhällskunskap. Sedan gick vi till skåpet och hämtade pennor och papper (haha ja vi går BF) sedan till G1 där våran lektion skulle börja 10:20 satte oss där fick lite information från var7:de sedan gick halva klassen eller ja dem var inte så många och gjorde det vi har nu gjort i 2 veckor (kim´s lek & undersökning) Och vi sköt ihop två bord och satte oss runt, sedan började redovisningarna då vi skulle leda en aktivitet i klassen, så idag har vi gjort loppor, skjortor (utan armar), flygplan, spelat finnsisjön, och en annan lek. Haha så mycket skratt har det blivit ritkgit kul faktiskt. och nästa vecka är det igen på fredag då dem som inte han idag bla jag, så nästa vecka ska jag vika skjortor med dem, och med armar ^^ får vi se vad dem andra hittar på, blir skoj!

Sedan var det lunch gick in i matsalen och drack lite juice sedan ner på stan och kollade lite, sedan fredagsmys med baugette på 37:an mums var det! och efter det var det dags för historia då vi kollade klart på filmen Hotel Rwanda (måste lägga in en recension på den senare) sjukt bra film, sen fick vi sluta 20 i 2 så det blev det att åka med 14:11 tåget hem! Skönt så var hemma i ställdalen 14:46. Och nu sitter jag här och skriver detta, men ska spela lite nintendo ds en stund ^^
Skriver mera senare! puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Monija

mysig header! :D

allt bra?

2009-12-04 @ 15:50:44
URL: http://monija.blogg.se/
Postat av: S A R A P E R S S O N

Blir det en lugn hemmakväll idag? kram!

2009-12-04 @ 19:04:01
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0