världens gråaste dag

2009-08-26 @ 20:32:10
Usch vilket väder vi har haft idag!
när vi satt i f5 och skulle dela upp grupper så kommer det världens skur, asså skojja inte gud va det lät. Och det haglade också helt sjukt. Och jätte fimmigt ute. Men slutade efter ett bra tag. plus att ena gruppen (inte jag) var tvungen att gå till c huset då halva klassen skulle vara där och så. Haha.
Så trpkig dag idag, och på första lektionen kollade vi på en film om barnolycksfall. och den filmen hade man ju såklart sätt på barnkunskapen förra terminen. Drygt, menmen. Vi fick ett papper också som ska göras nästa vecka (då hon inte är där) så man kunde ju svara på den, för svaren var med i filmen. Nice det!
Annar så käkade vi på 37:an igen haha, vi love it! Tonfisk idag också, gott faktiskt. Så nu har jag två att välja på kyckling och tonfisk! ;)
Men nej nu, ska jag kolla vad man ska ha på sig för kläder imorgon, skriver ett inlägg senare!:)

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0