Sova nu

2009-08-17 @ 00:27:36

Hejsan, tän kte bara säga godnatt!
och imorogn blir det att gå upp klockan 7:00 senast 8:00. så får se när det blir, jag skriver när jag vaknar här i bloggen, för jag tänkte ägna morgonen åt att göra om min blogg. så den får ett helt nytt utseénde. Nu när lagom till skolan börjar och när hösten börjar närma sig (det dära med hösten var inte kul att skriva)
mer to do lista imorgon (läs; idag)

  • Göra om min blogg. 
  • städa mitt rum, en gång för alla!
  • byta sängkläder.
  • övningsköra med mamma.
  • skriva ut tågtider.

Sen vet jag inte mycket mera, men det kommer.
var så säkra, tänkte vara en flitig bloggare imorogn med många inlägg.
Eller rättare sagt jag ska föröska med det :D
nu ska jag sätta mobilen på väckning och sen läsa lite i min bok.
Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0