Planering inför vecka 34

2009-08-16 @ 22:13:44
Måndag: Sista dagen på sommarlovet! Ska försöka gå upp vid 7-8 så jag är trött på kvällen blir att sätta mig vid datorn och göra en ny header och fixa på bloggen så den får ett nytt lyft såhär när skolan börjar. Så missa inte det den kommer antagligen upp imorgon kväll. Sen på eftermiddagen ska jag och mamma ut och övningsköra. det blir skoj!
Tisdag: Upp klockan 06:00, åka med bussen till skolan vid 7 tiden. Usch och fy, jag kommer vara död!
Onsdag: Skola.
Torsdag: Skola.
Fredag: Skola.
Lördag: Antagligen hemma själv, så då ska jag vila efter en lång vecka i skolan.
Söndag: Ta det lungt och ladda för en ny vecka i skolan :(

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0