Måndag morgon

2009-08-24 @ 06:11:22
Hejsan
ser ni vad klockan är 06:01 och jag är uppe och har redan duschat och klätt på mig, detta är en sencasion (stavning?) haha det har inte hänt många gånger, med idag gjorde det. Så idag kanske man slipper springa till bussen. Men iallafall blir att vila på bussen, ska bli skönt, då får man nästan en timmes extra sömn. eller sömn och sömn man blundar. Skönt iallafall, sen kan man hoppas att man inte får någon bredvid sig så kan man vila ända till Linde. annars blir det bara till g-hyttan typ. för då kliver det massa människor på.
Haha intresseklubben antecknar.
men nu ska jag iallafall fixa håret, äta någonting (eller blir nog att dricka för jag mår illa!) sedan borsta tänderna. och gå till bussen vid 7-tiden och kan bara säga jag har 55!!! minuter på mig och göra dem tre sakerna. Den här dagen kanske blir bra ändå! bara hoppas lektionerna och är det men första blir nog bara lite prat sen planera projektarbetet. sen kolla på film, nackdelen med det är att man blir så trött sen lunch och hål i 2 timmar till 13:15 sen lektion ända till 4 eller vi borde få gå lite innan då bussarna går ca 10 över 4, men det är också att vi är närmare station på sista lektionen då vi är i Å-huset (som luktar sjukhus).. men nej inge mera prat nu, nu ska jag göra i ordning mig..


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0