Kvälls inlägg

2009-08-19 @ 22:41:18
Hej igen!
tillbaka, men ska nu faktiskt gå och lägga mig, och sova.
eler först läsa lite, ska börja i en ny bok läste ut när ingen annan ser igår, den var bra. Men jag fattar inte hur man kan behandla ett barn så, ska försöka göra en liten recension av den imorogn eller nått. Jag rekomenderar den iallafall.
men som sagt sova var det och skola imorgon. går från 8:40-14:35 så har 3 lektioner imorgon. Och åker med 15:35 bussen hem. och nån kommer och hämtar mig i kopparberg ^^
Puss, och godnatt.
haha får se om jag uppdaterar innan jag drar till skolan, men om jag känner mig rätt så gör jag inte det ;)

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0