I love listor...eller inte

2009-08-17 @ 00:23:18

1. Vem är du? Emma.
2. Ålder: 18 år.
3. Syskon: Ja två storasystrar.
4. E-post: Ja det får jag, men mest bara reklam.
5. Stjärntecken: Jag är oxe.
6. Jag kommer från: Ställdalen.
7. Jag bor: Ställdalen.
8. Mentalitet: Vet inte vad det betydet.
9. Civilstatus: Singel.
10. Spel? Sims for life!
11. Mac eller PC? PC
12. 1024*768 eller 800*600? Det första.
13. Internet Explorer eller Netscape? Internet Explorer.
14. Din bästa egenskap: Jag är oftast glad.
15. Din sämsta egenskap: Att jag är blyg.
16. Husdjur: Ingenting.
17. Familj: Mamma, Pappa och två syskon.
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Mina ben, dem tar mig dit jag vill.
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Hmm, oj jag vet inte.
20. Jag sover: Ibland bra, ibland dåligt.
21. Djur jag är lik: Haha inte en aning.
22. Tror du på något? Inte vad jag kommer på just nu.
23. Frisyr: Uppklippt, och sen har jag typ till axlarna lite längre.
24. Hårfärg: Brunt.
25. Ögonfärg: Blå/grå/grön
26. Längd: 167, typ.
27. Vikt: Typ 50.
28. Skostorlek: 36-37.
29. Gillar: Min familj, nära och kära.

30. Ogillar: Orättvisa, krig och dumma männiksor.
31. Favoritmat: Åh, spagetti och köttfärssås.
32. Favoritglass: Cornetto classico.
33. Favoritdessert: Kladdkaka är mumsigt.
34. Favoritpizza: Äter typ jämt samma med skinka, ananas, banan och curry.
35. Favoritdryck: Vatten.
36. Gillar du godis? Ja det gör jag.
37. Isåfall vilken sort? Choklad är alltid gott.

38. Min favoritdrink: Vet inte.
39. Min favoritfilm: Åhh det finns många bra.
40. Min favoritdag: Lördagar.
41. Mitt favoritklädesplagg: Leggings och något till.
42. Min favoritbok: Pojken som kallades Det
43. Min favoritmusik: Finns mycket men det senaste som spelas på rixfm.
44. Min favoritlukt: Sommar, och nygräddade bullar.
45. Min favoritblomma/planta? Rosor.
46. Öl eller vin? Inget,
47. Liknar du en kändis? Nepp, inte vad jag vet.
48. Senast köpta skiva: Oj, det kommer jag inte ihåg.
49. Senast film på bio: Öhh typ 100 år sen jag gick på bio ^^
50. Bästa låten i världen: Tears in heaven är bra men sorlig. Men finns även andra bra.
51. Senast lästa bok: Läser just nu när ingen annan ser.
52. Favoritförfattare: Kommer inte på nån just nu.
53. Skriver du dagbok? Bloggen är ju typ som en dagbok, så ja-
54. Bästa årstiden: Sommar helt klart.
55. Älsklingsfärg: Svart, lila
56. Skulle aldrig ta på dig: Byxdress eller haremsbyxor.
57. Vad ville du bli när du var liten? Oj vet inte.
58. Blev du det? Vet inte än.

59. Brinner för: Hmm.
60. Sportbil eller familjebil? Sportbil är ju aldrig fel.
61. Katt eller hund? Isåfall katt.
62. Har du nån nojja? Ja.
63. Fobier? Ja..
64. Deppig eller glad? Just nu glad.
65. Politiskt insatt? Nej jag hatar politik, för fattar ingenting!
66. Värdesätter du ärlighet? Ja det gör jag.
67. Brukar du dra "vita lögner"? Ibland kanske.
68. Är det ok med vita lögner? Ja ibland men inte så det blir nån vana.
69. Känner du en mytoman? Hmm nej det tror jag inte.
70. Har du pojkvän/flickvän? Nej.
71. Är du kär? Kanske, kanske inte.
72. Hur tidigt stiger du upp? Det beror på hur dagen ser ut.
73. Är det bra eller dåligt? Både bra och dåligt.
74. Vem/vilka vet mest om dig? Jag själv.
75. Gillar du att slåss eller? Nej.
76. Vad har du på dig just nu? Mjukiskläder ^^
75. Vad ska du göra i kväll? Är kväll nu, så ska väll snart sova.
78. När var du senast riktigt full? Aldrig.
80. Hur många väskor äger du? Vet inte.
81. Hur många bilar har du/ din familj: 2 st.
82. Hur många biologiska syskon har du? Inga egentligen men jag räknar dem iallafall som riktiga vi har vääxt upp tillsammans.
83. Isåfall, vad heter de? Anna och Lena
84. Hur många timmar sover du per natt? Mellan 8-9
85. Vem är snyggast i världen? Robert Pattinson, är sjukt snygg!
86. Vad är du allergisk mot? Inget, vad jag vet.
87. Ska du duscha idag? Ja.
88. Vad är det för veckodag? Måndag
89. Vad är det för datum idag? 17 augusti 09.
90. Vad gör du nästa år? Oj jag går min sista termin i skolan.
91. Är du likgiltig? Vet inte.
92. Hårdrock eller synth? Inget.
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Landet.
94. Har du utländska föräldrar? Nej, 100% svenska.
95. Gillar du att laga mat? Ja det gör jag.
96. Märkeskläder eller secondhand? Märkeskläder.
97. Hur många par skor har du? Många.
98. Är du sexuellt frustrerad? Nej?
99. Vem är snällast just nu? Många.
100. Var har du ont? Ingenstans.


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0