Hemma hos Anna

2009-08-15 @ 01:01:46
Hej
sitter i Ted´s säng. Med datorn och annas internet ^^
ska snart sova men tänkte bara säga att jag komme rnog inte uppdatera något mera förrens på söndag kväll.
Då jag ska vara här tills dess, och vart inte att jag vart kattvakt men är kvar här ändå och har ju vart här sen i söndags. Förresten så börjar skolan på tisdag, usch och fy. JAG ORKAR INTE!!!
aja 4 dagar blir det denna vecka. Usch lät mycket. Kommer vara helt slut på fredag när jag kommer hem. då blire att sova hela helgen haha ^^ förresten på måndag ska jag gå upp vid en 6-7 så jag är trött på kvällen och så jag vänjer mig ^^,
Åhh jag hatar att gå upp så tidigt!!
men nu ska jag sova, är trött (man får ju också passa på att sova när man kan) och imorgon (läs; idag) ska nog jag och anna baka lite matbröd hörde jag det ryktas om. Och sen ska jag nog fråga om vi kan spela monopol (stavning?) vi spelade det innan vi gick och la sig, och gissa vem som vann? Hehe jag såklart! ^^
Haha.
Nej sova nu, vi ses på söndag. Puss!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0