Godnatt.

2009-08-24 @ 21:53:07
Nu ska jag sova, vet ni hur trött jag är. Har hunnit med och åka ca 2 timmar buss och 7 minuter tåg + jag fick inte äns visa min biljett på tåget haha menmen, jag överlever. Fast innan jag ska sova, ska jag kolla vad jag ska ha för kläder imorogn, eller om jag väntar tills imorgon och ser vad det är för väder smartare så kanske och jag hoppas verkligen att jag går upp samma tid imorogn som jag gjorde idag! kvart i 6! haha chokad fortfarande faktiskt. men nej ställa klockor ska jag göra också, sedan sova + att jag läser nog en stund!
förresten blir knappt någon uppdate imorogn då jag går full dag 8:40-16:00. men ska försöka hinna med bloggning på morgoen och kanske på bussen vi får se! Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0