En rolig sak..

2009-08-03 @ 19:52:33

haha en rolig sak som hände idag, först måste jag bara tror det är den årliga pantardagen idag ^^ haha.
när vi kom till ica så var det en före oss sen kom det en efter oss och sen en efter dem också.
menmen nu till det jag tänkte berätta.

Vi var på en affär i Kopparberg, ej ICA
det var ett par som pantade flaskor
kvinnan säger: denna går inte.
och tar sedan ut den, och det visar sig att det är en ica egna märke på drickan.
kvinnan: den här får vi panta på ica istället för den går inte.
mannen: ja det får vi.
kvinnan: men nu gick den!


haha riktigt kul var det, men är så svårt och skriva exakt vad dem sa.
men var något i denna stil. det gick ut på att flaskan inte gick, då det var en ica dricka. och hon trodde man var tvungen att panta den på ica. men när hon testa igen så funkade den.


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Emma

HejHej

2009-08-03 @ 21:48:21
Postat av: Susanne

Jag tyckte också att det var kul

2009-08-03 @ 21:49:06

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0