Dagens lista - Onsdag

2009-08-26 @ 06:52:18
Dagens låt: Hmm ingen jag vet.
Dagens dusch: För ca 50 minuter sedan.
Dagens frisyr: Håller på och plattar håret nu.
Dagens smink: Ingenting.
Dagens kläder: Mjukiskläder till 100%
Dagens händelse: Olycksfallsvård på morgonen i 160 minuter!
Dagens planer: Skolan sen hem.
Dagens vill ha: Helg, så jag kan baka tårta med min syster ^^.
Dagens saknad: Vet inte.
Dagens tråkigaste: Att vi går lång dag idag.
Dagens måste: Ha alla lektioner idag!
Dagens dricka: Juice och mjölk.
Dagens köp: Ingenting tror jag.
Dagens mat: Vet inte.
Dagens mående: Jodå ganska bra, bara att jag mår illa. men har faktiskt käkat frukost!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0