Dagens lista - Måndag

2009-08-24 @ 06:19:51
Dagens låt: Ingen speciell.
Dagens dusch: Alldelse nyss.
Dagens frisyr: Just nu toffs, men när jag skrivit klart detta ska jag platta håret och ha snebena och så.
Dagens smink: Ingenting.
Dagens kläder: Leggings och tunika.
Dagens händelse: Att vi ska börja med en ny lektion, massage.
Dagens planer: Skolan sen hem.
Dagens vill ha: Helg! <3
Dagens saknad: Emelie.
Dagens tråkigaste: Att vi går till 4 idag, så kommer hem 17.
Dagens måste: Gå till skolan ^^
Dagens dricka: Juice och mjölk.
Dagens köp: Vet inte, än.
Dagens mat: Vet inte vad vi ska äta idag, och vet inte va det är för mat i skolan idag.
Dagens mående: Just nu inge bra, för jag mår illa! :/

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en goodiebag full med smink.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-6.html



Vad gärna med :)

Kram//M

2009-08-24 @ 15:43:54

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0