Om mig

2009-04-13 @ 20:41:00
(uppdaterad, 2016-02-07)
Nedan kommer det en presentation av mig och vem jag är,
om det är något ni undrar över som inte står med
så skriv en kommentar till DETTA inlägg så svarar jag på den.



 

Namn:
Emma Sjögren.
Smeknamn: Emmis, Ems.
Ålder: 24 år.
Födelse år: 1991.
Födelsedag:
5 maj.
Civilstatus: Sambo ♥
Födelseort: Örebro BB.
Stjärntecken: Oxen.
Bostadsort: Gävle, tillsammans med min sambo. 
Tidigare bostadsorter: Ställdalen, Kopparberg, Gamleby, Grebbestad och Åre.
Familj: Mamma (Susanne), Pappa (Kenneth) som gick bort 8 januari 2010 pga hjärtattack. Två storasystrar som heter Lena och Anna och sen har jag en systerson som heter Ted och det är Annas barn.
Längd: 168 cm.
Hårfärg: Brunt.
Ögonfärg: Blå/grön.
Skostorlek: 36-37
Vänster/högerhänt: Högerhänt.
Djur: Har tyvärr inga. Men vi har haft akvariefiskar ett bra tag och även en hamster/marsvin (kommer inte ihåg va det var) men jag funderar på att skaffa fiskar igen.
Skola: Högskolan i Gävle, studerar till förskollärare.
Intressen: Jag umgås med mina fina vänner här på folkhögskolan, sitta vid datorn. Har även andra intressen som att vara med kompisar, shoppa och ett annat stort intresse är att fotografera, allt mellan himmel och jord.
Digitalkamera: NIKON coolpix S560.
Systemkamera: Canon EOS 500D.
Objektiv till systemkameran: 18-55 mm, 50 mm och 70-300 mm.
Jag vill bli: Något inom barnomsorg som förskollärare helst vill jag jobba med barn i åldern 3-5 år. Detta är passande då jag utbildar mig till förskollärare. 

Varför jag började blogga?
Jag hade en annan blogg innan denna, men vart så knasigt och ville börja om på nyss så då startade jag denna blogg som jag har haft sen november -08 och längre ska det bli. Och jo varför jag började blogga var för att jag ville skriva av mig. Det kan vara skönt ibland och inte ha allt för sig själv, nej här kan jag skriva lite om det jag vill och du inte vill läsa så har jag faktiskt inte tvinga dig, utan detta är min blogg och jag skriver om cet jag vill. Men jag blir såklart jätte glad om du gillar den och läser den..
Trackback
RSS 2.0