Ingen rubrik

2009-04-04 @ 20:21:33
Hola,
trullsa har iaf kommit hem nu, eller ja för kankse en timme sen, skönt det :)
sitter nu och kollar på robinsson 2009, men är reklam nu så passar på att updaterar här, efter robinson blire att lägga sig i badetmer bli skönt :D sen vet jag inte vad som händer jo jag ska plugga lite mera. Åhh lät väll roligt, menmen det är ett måste. Tycker denna dag har gått rättså snabbt fast jag inte har gjort så mycket, imorgon hoppas jag på sol, hade tänkte att gå upp vid 8-tiden (vaknade ungefär då imorse men låg kvar i sängen ett tag spelade lite) men imorng ska jag gå upp sen blire nog frukost ute på balkongen, helglyx ^^
Men nu börjar det igen skriver mera sen, puss :)

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0