Syster på besök

2009-04-30 @ 23:59:29

Hejsan
som jag skrev tidigare skulle ju anna komma förbi och nu är hon här och har vart det sen ca halv 7.
vi hoppade lite studsmatta, gick in och sjöng singstar gick ner och åt lite kvällsmat sen resten av kvällen har vi spelat monopol (och jag vann) kul har vi haft, med myket skratt. Men just nu ligger anna i andra rummet, rummet bredvid mitt och sover, eller ja jag vet inte om hon sover :P
men jag ska snart göra samma sak, alltså sova.
det är ju faktiskt en ny dag imorgon också och den kommer bestå till största delen av att baka, sen på kvällen ska jag kolla på humorgalan - för varenda unge. sen vet jag inte. Jo ska ju såklart laga mat men har beslutångest, om jag ska ta makaroner och korv (vi åt korv idag) eller falafel (jag åt falafel i onsdag´s) så vi får se vad det blir, eller så blir det npgot helt annat.
Men nej, nu ska jag sova. och imorgon ska jag bjuda på lite bilder från idag (torsdag) att dem jämt ska komma in dan efter, men det är flr att jag kommer på det så sent och/eller att jag inte har lust eller ork att lägga in dem, därför blir det dan efter. Men nej nu ska jag sova
förresten har ni haft en trevlig valborg? (men för många är den nog inte äns slut, förrens om ett par timmar)
PUSS och godnatt!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0