godnatt

2009-04-28 @ 22:02:33

Hejsan
ett litet godnatt inlägg ^^
måste bara säga att milkshaken jag gjorde till mig och mamma vart inte god, haha.
vet inte riktigt va jag gjorde för fel, menmen, jag/vi håller oss till smoothie. för det är gott och nyttigare.
förresten jag får gå till tåget imorgon, så alltså måste jag gå hemmifrån vid ca 8:30-8-40 nått sånt, för att hinna bort, så jag hade tänkt att gå upp vid kvart över 7, och sen slutar vi ju klockan 12:05 har bara 2 lektioner imorgon, samhällskunskap och kommunikation. vi har egentligen svenska på onsdagar också, men vi har eget arbete så vi jobbar hemma med det, så jag åker med pernilla hem :D det blir skoj. vi åker hem med 13:20 bussen :D
Men nej nu måste jag sova, kanske spelar lite nintendo ds innan jag somnar ^^
jag ska försöka skriva innan jag går till tåget imorgon :)
PUSS  


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0