28 april

2009-04-28 @ 19:55:51
Hej
Dagen har bestått av skola, skola och lite mera skola
jag hatar verkligen tisdagar dem är långa och sega.
våra tisdagar består av:
mentorstid - pratade lite, om bla tema dagen nästa vecka.
fsf - vi hade besök från särskolan, sedan kommade vi på en film och pratade lite.
samhällskunskap - gick igenom ideologierna, och imorgon ska vi dra igång med grupparbete.
svenska - skrev massa saker då vi ska dra igång (även här) ett arbete
idrott - vi var ute, härligt väder var det också. vi använde pulsmätare och gjorde olika saker som "jogga lätt i 5 minuter", "gå med stavar 5 minuter", "gå i rask takt 5 minuter"
helt okej men var slut efter, haha.
sen var det bara och gå ner till bussen och det är nog det drygaste, när man har haft idrott precis före ^^,
och på bussen förhörde jag pernilla på vägmärken, duktig var hon :D
sen när jag kom hem fick jag spagetti och köttfärssås, och snart ska jag göra en varsin milkshake till mig och mamma, medans vi kollar på tv.
Imorgon har vi sovmorgon också, så jag åker med 8:58 tåget till skolan, får se om jag går till station eller om jag får skjuss, jag tror nog det blir att jag får gå, då pappa har kurs på jobbet och börjar förmodligen kl 8:00.
så då får man gå dit, med skavsår, och inte litet skavsår heller!
men får väll skylla mig själv när jag drar på mig klackskor ^^,
men nej nu ut till husvagenen där mamma är och säga att klockan är 8 och att vi ska kolla på tv, och dricka milkshake ;)
Puss, skreiver nog lite senare :)

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0