25 april

2009-04-25 @ 21:16:25
Hallå,
vem älskar inte vädret idag?
sol och klarblå himmel hela dagen och ca 30 grader i solen!

vad har jag nu gjort denna varma vårdag, jo satt upp studsmattan tillsammans med pappa, sen har mormor, anna och ted vart här hela dan. Vi har fikat 2 ggr och sen grillade vi korv, kyckling, och fläskkotletter som vi sedan hade hemma gjord potatissallad till. GOTTGOTT. sen har vi även vart på baksidan och klippt av hallonhäckarna då vi ska göra större gräsmatta.
och lyckats bränt mig på ryggen har jag också gjort ^^, menmen då kanske man blir brun? ja man kan ju hoppas iallafall
tänkte ta lite kort idag, men har inte orkat, haha så har inte ett ända kort från dagen, tråkigt men sant.
Men nej nu börjar robinsson 2009 igen så ska springa och kolla på det, kommer nog ett inlägg lite senare ikväll. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0