23:39

2009-04-24 @ 23:29:23
Hej
en hel vecka i skolan har nu gått och det har gått segt fram.
sjukt jobbigt att vara tillbaka med alla läxor och redovisningar, bara denna vecka har vi haft 1 läxa och 2 redovisningar!
vi går ut stenhårt. + en disskusions övning, eller va det nu var där det var två lärare som kom och pratade om lindeskolans tema, som i år är liv och lust. Där vi fick disskuteera, ta ställning till frågor och massa sånt.
men nu är det ÄNTLIGEN helg
dagen idag då:
dagen började med första lektionen i morse 8:40, förskola, skola & fritidshem där vi pratade lite läste massa sidor i boken fick göra frågor, sen fick vi typ en halvtimme rast då det vid 10-tiden skulle komma besök, en tjej som är specialpedagog, så hon pratade tills vi slutade alltså vid 11:00. Sen var det daxs för lunch vi var in till matsalen och drack lite juice och tog oss en varsin banan, sen ner på stan där jag tog ut pengar på ica, sen skulle pernilla sitta vid körskolan en stund och jag följde med som sällskap, sen tillbaka till skolan då vi vart sugna på glass så vi gick in på ica och köpte oss varsin dajmstrut, gött vare..
Sen vandrade vi vidare mot skolan gick förbi skåpen tog med alla grejjer och en penna sen upp till F7 där Magda fick låsa upp pernilla satt vid datorn och jag satt i solen ute på nödutgången (typ en liten balkong eller vad sjutton man ska kalla det ^^) och sola. sen tog jag lite kort på utsikten, kort kommer nedan. Sen kom magda och lektionen började (vi hade egentligen kommunikation) men vi hade idag arbetsmiljö och säkerhet där vi hade redovisning på APU uppgiften så nu borde den kursen vara klappat och klar, it´s over ^^, bara ett litet slutbetyg som fattas.
Sen efter det slutade typ alla i klassen utom några bla jag och pernilla då vi har skapande verksamhet mellan 14:10-16:00, drygt som skjutton på en fredag eftermiddag :/ målade bordet igen sen gjorde vi inte så mycket mera eller jo ritade på spisen ^^ då man sätter på spisen lägger ett papper på sen målar man med oljefärg, riktigt kul :)
sen gick vi ca kvart över 3 då vi gav upp, haha nedå men vi hade inget att göra, så vi åkte hem med 15:35 bussen. Och pappa kom och hämtade mig vid station i kopparberg. Sen hem och äta, och nu på kvällen har jag kollat på tv och så :)


kom på en sak gissa vad jag såg imorse när jag stog och väntade på bussen?
jo en hare!
den var jätte söt, fick inget kort på den fär när jag tog upp mobilen och skulle klicka in på kameran sprang den iväg, i ne väldans fart ^^



Innan jag visar bilder från dagen idag, kom jag på att jag och mamma gick ju en liten fotorunda igår,
så långt som runt huset, så måste ju visa lite bilder från den först ^^
  
 


Nu till bilderna från dagen:

imorse i väntan på bussen


utsikt från F7


haha och detta är vd man ser och man tar kort neråt genom fönstret
men vet inte varför dem har sånna dära "blommlådor" där, eller vad det heter ^^


och på bussen hem har man såhär kul.


Men nu ska jag sova, har vart uppe sen klockan 6 imorse, så är sjukt trött nu.
och imorgon kommer anna och ted, och det blir vacker väder imorgon, det älskar vi!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0