22:44

2009-04-16 @ 22:44:38
Hejsan
nu ska jag snart sova tänkte lägga min i sängen vid 23-tiden och ska då spela lite innan jag ska sova, men nu fram till 23 så ska jag göra en läxa, eller ja skirva rent en intervju som jag redan har gjort. men måste skriva rent den på datorn. Så tänkte fixa det nu :)
Imorgon ska jag då till Örebro..igen men denna gång med Jonna, vi ska till marieberg.
Blir skoj, får se om jag hittar nått att köpa, men ska nog inte göra det. ska ju till Kupolen på söndag och då ska jag köpa skor, haha men vi får se, om jag är på shopping humör eller ej. Har kommit på att jag har typ hmm vi säger ca 800 på kortet nu men om två veckor (exakt idag) för vi ju studeibidraget och då får jag ju 800 till så skulle kunna handla upp 800. Men vi får se om jag hittar nått imorgon, annars eller jag vet att det kommer gå lite pengar på söndag :D och nu får självklart se alla köp jag gör här i bloggen.
Men nej nu var det läxa jag skulle göra, hörs imorgon (kankse innan vi åker) annar snär jag kommer hem. Åker iallafall hemmifrån (pappa skjussar in mig till jonna) vid ca halv 10-tiden :)
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0