22:14

2009-04-03 @ 22:12:17
Hejsan
kollat klart på talang och berg flyttar in nu
båda programmen var bra :D
och nu sitter jag och väntar på att badkaret ska fyllas med vatten så man kan bada lite :D
så tänkte berätta om dagen, delfinen hade ju alla barnen så vi har vart där inne + att jag har pysslat med 4 st nyckelpige barn, och bra gick det, varför var jag så nervös för det? ska nog kankse fortsätta nästa vecka. Menmen annars har vi vart ute och så, och herregud va skönt det var ute, solen sken och härligt var det :D förresten så var det en bild med i tidningen idag från gårdagens teater, och tyvärr vart man med men inte så mkt för hade ett barn i knät ^^ vi åt mellis ute idag också, och sista typ timmen satt jag bara på en bänk solade lite och kollade på barnen i sandlådan. vi hade inte så många barn kvar, bara ca 3-4 styckna så fanns inte så mycket att göra ^^
men nej nu ska jag lägga mig i badet, sen efter det så ska jag sova.
eller innan allt det ska jag bädda rent i sängen.
men kommer ett inlägg innan jag går och lägger mig :)
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0