21 april

2009-04-21 @ 20:17:06
Hejhej
så grymt lång dag idag, gick upp ca 6:00 imorse sen kom jag inte hem förrens 17:10.
jag har vart i skolan, på väg till skolan, hem från skolan i 11 timmar!
det är sjukt, och haft 5 lektioner idag. eller egentligen 4, eller ja egentligen 3 idag haha ^^ ska berätta:
mentorstid: det är ju inte direkt någon lektion då pratar vi bara med våra mentorer, dem frågade hur det var på praktiken och lite sånt
förskola, skola & fritidshem: pratade massa, kollade igenom planeringen. sen redovisning av praktikuppgiftet, eller först skriva lite Lärdom, positivt, negativt och sen guldkant sen delade vi oss i två grupper sen gick vi igenom vad vi hade skrivit och vad man hade gjort på praktik uppgiften!
LUNCH: käkade i matsalen, pannkakor
Samhällällskunskap: fick tillbaka proven, där 9/18 i klassen har fått IG. not good, själv fick man G- så jag är nöjd haha ^^ sen fick vi veta halvtidsomdömmen, och idag skulle hon sätta ett G och gissa om jag är nöjd med det!! och tror faksitk inte jag får mera heller.
Svenska: hade ingen för han var inte där så fick en uppgift då som ska vara klar tills imorgon, men jag, pernilla och therese gjorde den i skolan så den är klar :D
Idrott: Vi var försökskaniner ^^ haha hon testade att köra bodypump. Shiit va drygt det var trodde jag skulle dö där ett tag. men om man är lite mer tränad än vad jag är så är det npg ritkigt kul, nu var det kul men sjukt jobigt! och varför köra stenhårt första gången då vi inte har haft idrott på 9 veckor!

Åkte med 16:00 bussen hem :/ och kom hem vid 17-tiden, drygt och ha skola så länge.
men imorgon blire (måste bli orkar inte vänta) nog 2-tåget hem :D och sovmorgon har vi också så åker med 8:57 tåget in :D
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0