20 april

2009-04-20 @ 20:28:27

Hejsvejs
Jaha nu har skolan börjat igen, vad ttycker vi om det då?
jo det är jätte kul att träffa alla, men jobbigt/tråkigt med alla läxor, redovisningar, buss/tåg resor.
menmen snart sommar lov 11 juni slutar vi skolan!
och jag fyller år om ca 15 dagar tror jag det är kvar, jag blir 18 år! vad skutton sk ajag önksa mig?
så en fråga till er: vad önskar/önskade ni när ni fyllde/fyller 18?

Skolan då idag, helt okej dag har ju bara en lektion på måndagar och det är barnkunskap mellan 8:40- ca 11:00.
redovisning idag i ring om åldrarna 1-5 år. gick rättså bra över förväntat om vi säger så satt ju inte tyst hela tiden ;)
Fick sluta ruunt 11-tiden gick till skåpet och där var pernilla gick till cafeterian där hennes pojke va dem skulle käka på 37:an och jag skulle till arbetsförmedlingen (där mamma var) hehe så satte mig där på en stol och fick några blickar, haha ^^
menmen mamma kom och vi åkte till Lena och Dick (fast dick jobbade) men träffade iaf lena, vi fick paj som hon hade gjort, gissa om det var gott :D sen hade hon även köpt en coca-cola till mig. och sen sa hon jag har en överraskning i garderoben :D, massa kläder fick jag, dok mycket jag inte kunde ha pga för stor storkel men fick en WESC tröjja!!!!
I'm in love, den blire till skolam imorgon! :D
Men nej nu ska jag skriva ut lite arbeten, packa idrottskläder (idrotten drar igång imorgon) sen duscha!
ska försöka komma i säng i någotlunda tid idag, innan 22 SKA jag ligga i sängen!
Puss


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Kevser

Vad skönt att mina skol år är över..minns hur jobbigt det va att vakna på mornana

2009-04-20 @ 23:56:15
URL: http://sjalstar.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0