2 april

2009-04-02 @ 20:16:43
Vårdagarna fortsätter :D

dagis idag då, mellan 7:30-16:00. pappa skjussade mig imorse så jag slapp gå då han började klockan 8 så det var skönt :) vad har vi gjort idag då, jo vart ute, kollat på teater, en farbror som spelade på massa konstiga instrument. Var faktiskt rikitgt kul och barnen älskade det, då det var en som tyckte att han skulle komma varje dag. Det är ju kul när det uppsakttas av barnen, vi får hoppas dem tar dit an några fler gånger.

Kan ju inte säga att dagen vart lugn för det har den inte, vart fullt upp hela tiden, men allt har gått bra,
tog tom emot barn på nyckelpigan då det bara var jag där ^^, dem andra var på delfinen och ett barn skulle på toaletten (därför var jag inne på nyckelpigan), men det gick bra, har gjort det förrut så :)
Men nog pratat om det, eller nej imorogn är det fredag och då ska jag pyssla med några barn (det glömdes helt bort idag) så imorgn får det bli tänkte göra det med 3-4 styckna och vi går in på nyckelpigan då delfinen har alla barnen (nyckelpigan planerar) så det får bli så
Sen kom jag på att jag måste intervjuva AM måste prata med L om det imorogn. men det löser sig.
Jag "jobbar" iallafall 8-15:30 (bästa tiden som jag sagt förrut, man börjar i lagom tid behöver int gå upp för tidigt och slutar i hyffsad tid) imorgon sen blir det hem, packa, äta sen vidare till Ludvika och spendera helgen där.
Kommer bli rätt mkt plugg då jag ska ha klart nästan ett helt arbete på helgen (varför allt i sista sekund?) jo för man orkar verkligen inte ta tag i det på dagarna då man kommer hem så får bli ihelgen har iaf inte så mkt att göra. så det passar bra :)
men nej nu orkar jag inte skriva mera, får se om ni får en update imorogn innan jag åker till Ludvika ska försöka det, men datorn har jag ju såklart med mig så kommer update där ifrån+ bilder då jag har kamera sladden med mig :)
Nu ska jag äta, packa och kanske kolla lite på tv, sen sova. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0