Torsdag

2008-11-20 @ 21:06:39

Hejsan
hade sovmorgon idag skönt det :) så började 9:50 eller ja vi ska börja då, men stina va typ15-20 minuter sen :/. Men iaf sen var det F, A och K som hade lektion så vi lekte massa,

  • Staty, lerklump och konstruktör
  • Scharadet
  • Ägg, apa, människa och kunglighet

haha, sista var roligast, sen slutade vi och då hade vi lunch va och åt lite. sen till a-huset och väntade på att arbetsmiljö&säkerhet skulle börja sen jobbade vi på som bara den, men vid kvart i ett gick jag, skulle ha utvecklingssamtal så gick och mötte mamma på parkeringen sen vidare till N-huset och ja utvecklingssamtalet skulle hålla på från 13:00-13:40 men ja jag var ute där ifrån typ 20 över så gick tillbaka till magdas lektion men vi gjorde inte så mycket, sen så hade vi naturkunskap då vi labbade, var faktiskt rättså kul :) Förresten vi var bara 6-7 styckna på hela dan på arbetssätt&lärande och på naturkunskapen alla andra var med Birgitta till örebro på studiebesök ^^ så vart en väldigt lung dag :P
sen vid 15:00 så slutade och då gick jag och pernilla till skåpen och där möter vi Smulan, som undrar när vi ska åka hem och vi säger att jag sla åka med mamma och penrilla med sin mamma, men jag frågade om hon ville åka med oss, för vi bor ju ändå båda i ställdalen och vi skulle ju åt det hållet, och on kom hem lite mera än en timme tidigare, och det är bekvämare att åka bil än buss ^^
Nej nu ska jag gå ner och äta någonting sen sätta mig här en stund och sen sova..
Fredag imorgon!

Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0