Tisdag

2008-11-11 @ 21:40:13
Hejsan
jaha då har man vart i skolan idag då, efter lite lång ledigt iaf i 3 dagar :) detta hände i skolan idag:
Mentorstid hade klassråd och så
FSF gjorde lite grejjer bla vi vart uppdelade i olika grupper sen så skulle man vara ett arbetslag som skulle bestämma aktiviteter för en vecka. PÅ en förskola, sen hade man olika roller. Kul faktiskt :)
Samhällskunskap pratade mest, fick en uppgift vi ska jobba men nu i 6 lektioner framåt, jag jobbar med Emelie :D
Svenska vi gjorde nått papper sen slutade vi ^^
Idrott samma sak som förra veckan (då jag inte var där) vi mätte puls och så efter olika saker, använde pulsmätare bla.

Sen bussen hem 16:00. Och kom hem vid 17, åt sen satte jag mig vid datorn, men imorogn ska jag nog inte sitta här så mkt för imorgon ska jag plugga, iaf börja med magdas uppgift. Och på tåget hem imorgon så ska jag och pernilla göra Samhällskunskapen ^^.  Nej nu ska jag sova. Skriver mera imorgon. Puss :)

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0