Skola snart

2008-11-07 @ 06:52:40
Hej
klockan är ca 06:50 och om en kvart ungefär ska jag börja gå till bussen.
jobbigt med skola men får tänka att det är ju ett litet mini lov nu. eller ja lov va att ta i :P vi är iaf lediga 3 dagar :)
det är inge fel, så då blir det bara 4 dagar i skolan nästa vecka..
nej nu ska jag fixa håret och borsta tänderna sen ska jag gå till bussen.
jag kommer hem vid 17-tiden skriver då eller senare idag.
usch jag är hemma igen om 10 timmar!!
varför kan vi inte ha förra årets schema då vi slutade kl 11:00 på fredagar, det är nice :) aja tur att vi har en soft lektion sista: Skapande verksamhet, hade ju vart jobbigt med typ matte eller nått sånt (kom på jag har ju inte äns matte) menmen nått annat ämne.
Puss, ha en bra dag :)

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0