Onsdag

2008-11-19 @ 17:56:56

Hejsan
har hart naturkunskap, samhällskunskap, arbetsmiljö&säkerhet och sist svenska
helt okej dag, och han med 14:11 tåget hem :D

jag har kommit på att det är mycket just nu:

  •  Ska göra skapande verksamhets uppgiften och lägga in på bloggen (en annan blogg)
  • Skriva rent belastningsergonomi
  • Det arbetet ska vara klart nästa onsdag, panik på det
  • 3 dec så har vi prov på naturkunskapen atomer och sånt
  • 10 dec (tror jag) så ska det arbetet vara klart.

menmen det hinns ^^ de två första punkterna ska jag göra nu.
Imorogn är det torsdag går till 15:00 i skolan (har även utvecklingssamtal mellan 13:00-13:40) så mamma pker till Lena och dick mellan ca 13:40-15:00 och efter det så kommer hon och hämtar mig :) så behöver inte sitta i skolan 1 timme imorgon, och inte nästa vecka heller på tors för vi ska labba i morgon och då är vi halv klass så dem som kommer i morgon är lediga nästa vecka :D så slutar 13:30 så. och hinner med 14:11 tåget :D
Aja nog pratat tillbaka till läxorna.
Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0