Måndag

2008-11-10 @ 14:49:28

Hejsan
vart inge örebro idag, hade ont i huvet i morse så stannade hemma, för jag vill inte vara sjuk imorgon då jag förra veckan bara va i skolan två dagar måndag och fredag. Som ni förstår så är det skola imorogn ^^, längsta dagen på hela veckan också, vi har:

  • Mentorstid
  • FSF
  • Smahällskunskap
  • Svenska
  • Idrott och hälsa

Fast ändå så brukar tisdagar gå rättså fort fas när man sitter och har svenska så känns det som sista lektionen nej det är det ju inte då nej då ska man vandra till idrottshallen och ha idrott sista timmen på dagen mellan 14:35-15:45 menmen, idrotten är faktist rolig nu när vi har fått Per :D
Aja nu ska jag gå och sjunga lite singstar. Puss hej


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0