Måndag

2008-11-17 @ 21:09:27
Hejsan
denna dag har vart extrem tråkig, varken Pernilla eller Emelie var i skolan idag :(
två lektioner körkortsteori och naturkunskap.

körkortsteori: fick tillbaka provet, och jag fick faktiskt G (och ändå hade jag inte tränat och på förra då hade jag tränat och då fick jag IG) vad ska detta betyda? ^^ sen gick han igenom massa sidor..
naturkunskap: kolla klart på filmen om tjernobyl-20 år efter, sen pratade vi lite om det och sen kom vi in på planeter och så om vi kunde dö ut här och sen om det kommer en ny istid kommer alla männiksor att sammlas vid ekvatorn och då blir det massa epedimier, sjukdommar, maten tar slut, alltså det blir kaos. och då trodde anna-maria att ändast 5% av jordens befolkning skulle bli kvar alla andra skulle dö ut. men hallå 5% det är sjukt lite!!. aja tur att det dröjer ett tag, eller ja vääääälldigt länge innan det händer^^ sen pratade vi massa mera, sen pratade vi betyg. om sa att jag ligger på G+ - VG men om hon skulle sätta ett betyg idag så skulle hon sätta VG, I'm happy, så nu ska jag kämpa det sista (denna kurs tar slut nu till jul) så jag kan behålla det! :D

nej nu ska jag vara lite social på msn,
förresten imorogn börjar jag inte förrens 13:00. sen ska vi bara lyssna på två föreläsningar :D
jag tar 10:57 tåget från ställdalen framme 11:32 i linde :D

Förresten idag 17 november 2008 så har jag haft min bärbara 1 helt år!
köpte den alltså för ett helt år sedan, herregud vad tiden går fort. ibland hänger man inte med :P

ha det bra, blir nog ett inlägg imorogn innan jag går till tåget (ska försöka hinna men lovar inget) ^^
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0