Lördag

2008-11-15 @ 22:19:43

Hejsan
lördag idag, härligt :D
sitter och lyssnar på massa idol-låtar

Vad har man gjort idag då?
mamma och pappa flyttade frysen, medans jag bakade en kladdkaka, mumma.
förresten marika ringde i morse och frågade om vi skulle upp till nitten, men vi skulle ju flytta frysen.
men det kanske blir imoorgn om det inte är för dåligt väder, då blire massa bilder därifrån ^^
så hoppas vi åker upp dit, för jag är sugen på att fota. *hoppas hoppas*
men annars då? har jag bara tagit det lungt.
vet inte vad jag ska skriva, så lika bra att jag inte skriver något mera
då babblar jag bara om massa oviktigt :P
Så ses när jag skriver igen (då jag kanske har något intressantare att berätta) men lovar inget ^^
det är ju skönt och bara skriva av sig ibland.
Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0