dålig uppdatering

2008-11-25 @ 20:20:57

har inte blivit så mycket uppdatering, eller inte igår så ska brätta om gårdagen.
men nu är jag tillbaka ^^

Måndag:
Skola som vanligt med körkortsteori och naturkunskap. Men det var på lunchen vi stog i matkön, och pernilla hade fårgat om jag skulle med til örebro fast det frågade  hon för några dagar sen, men så tänkte jag kan ju faktikt följa med och hålla henne sällskap. så jag bestämmde mig för att följa med till Örebro (synd bara att jag inte tänkte på det på mrgonen så kunde jag ha tagit med mig pengar) Men pernilla är den snällaste så hon bjöd mig på donken! :D gött vare. Så vi gick ungefär 5 minuter innan vi skulle sluta så vi int behövde ha så bråttom ner till station. Haha det var lite kul på naturkunskapen, det finns ju förkläden som man kan ha när man labbar, och det var precis det vi gjorde en stund i slutet av lektionen då sa Anna-Maria att vi kunde ta förkläden och jag tänkte, okej, så tog ett till mig och ett till pernilla men det slutade med att det vara bara jag och pernilla som hade tagit förkläden och hade dem på sig ;) menmen... Sen tåget till örebro ca 13:27 tror jag det gick men det var förkenat (haha hur stavas det?!) 13:29. Sen åkte vi hem från örebro med 17:00 tåget :) Trevlig dag har det vart :D

Tisdag (idag):
Denna dag har gått sjukt segt tycker jag. och fett kallt har det också vart.
Började dagen med mentorstid, sa inte så mkt, sen nästa lektion var FSF (förskola,skola,fritidshem) fortsatte med grupparbetet då jag är med Fanny och Malin (men malin var inte där) men vi kom en bit iaf :D sen hade vi lunch käkade annanas i matsalen sen tog vi med oss mackor till A-huset.
sen va det samhällskunskap, men vi hade ingen lärare eller jo men vi har valt att vi ska jobba själva, så vi har inget klassrum. eller va man ska säga, vi har arbetet under eget ansvar. Sen va det dags för svenska då vi kollae på Shakespere in love, men hann inte kolla klart så ska kolla klart imorgon :) sen disskutera den.
Sista hade vi idrott, sen skulle man föra om man vann, poäng, förlust och så. ^^
tog 16:00 bussen hem, satt och halvsov och lyssnade på musik. haha eller ja halv sov och halvsov jag blundade, för jag kan verkligen INTE sova på bussa/tåg eller i bilar :P

Det var mina dagar hittils, och imorgon är det Onsdag, då har halva veckan gått, sen på torsdag slutar vi 13:30 så då hinne rman ju med 14:11 tåget. annars slutar vi 15:00 men har ingen naturkunskap för labbade förra veckan och denna vecka ska dom som inte var där förra veckan labba och vi andra är lediga :D, sen fredag då man slutar ca 16:00 det är lite drygt menmen, sen är man ju ledig, lördag (hemma själv), söndag (hemma själv, fast M&P kommer hem idag), måndag (studiedag) och tisdag (studiedag), så det blir alltså kort vecka nästa vecka men det säger jag inte nej till ^^

Ha det bra tills nästa gång jag skriver men det blir nog imorgon, Puss hej :)


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Anonym

Försenat?

2008-11-26 @ 00:35:04

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0