sista skoldagen imorgon!

2008-12-18 @ 22:06:12
Hejsan!
sitter här och tänker tillbaka på första terminen i 2:an den är snart slut!
herregud va fort det har gått helt, sjukt!
och nu har vi gått hälften bara 1½ år kvar!
men tillbaka till att det har gått fort, vart har hela denna termin tagit vägen?
jag tycker iaf det har vart en bra termin med mycket skratt, tack vara underbara klasskompisar ^^
men mest med pernilla och emelie! jag älskar er <3
har hänt mycket också, och en del läxor/prov har vi också haft.. synd bara att vi haft dem i perioder så en vecka blir det jätte mycket, medans vissa veckor har vi ingenting!
men imorgon så är det alltså sista dagen på denna termin!
och sista dagen´s schema ser ut:
dans kring granen i idrottshallen
samling i Aulan
träff med mentorerna för att prata och fika, sedan slutar vi.
sen blire 37:an med pernilla och emelie
sen 12:14 tåget hem tillsammans med pernilla!

kommer hem runt 13:06 till station sen ska jag gå hem, så hemma halv 2 beror på hur halt/blött det är ^^
Nej nu ska jag sova, och ladda för morgondagen´s aktiviteter!
Puss



Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0