Planer inför fredag (imorogn)

2008-12-11 @ 21:59:36
Morgon dagen ser ut såhär:
gå upp, åka med bussen till skolan, skolan, Luciafirande, FSF med redovisning, lunch, 37:an, plugga, kommunikation, tåg hem, pa kommer och hämtar mig, duscha, göra mig i ordning, gå ut till vägen, åka buss till örebro, äta, revy, buss tillbaka hem, sova!

jag kommer att spendera
5 timmar på buss imorgon och ca 30 minuter på tåg
det lät int så lockande

så ser min fredag ut, jag säger jag kommer vara så himmla trött, kommer gå upp vid 06:00 och kommer säkert inte hem förrens vid 10 kanske? tom senare?, jag vet inte det visar sig, jag berättar om fredagen under lördagen om jag inte uppdaterar när jag kommer hem på kvällen!


På julkryss med Hjalmar

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0