På julkryss med Hjalmar

2008-12-14 @ 00:08:58
Hejsan
jag tänkte berätta om revyn och det som vi var på igår!
började ju med att jag slutade tidigare från skolan så åkte hem med 14:11 tåget, och hemma i ställdalen 14:45 där pappa kom och hämtade mig. Kom hem duschade och så, sen fikade vi lite, och vi gjorde i ordning oss. Vid halv 5 så gick vi ut mot busshållsplatsen (där jag brukar gå på på morgonen)
och där stog vi och väntade och trodde vi väntade på en liten vit buss, men icke det kom en vanlig länsbuss en sån som rymmer ca 50-60 pers. haha och vi var lixom bara max 15 st, menmen det var inte trångt iallafall. så i bakre delen av bussen placerade vi oss. sen i kpbg klev det på flera av mamma´s jobbarkompisar. sen pkte vi till örebro där vi skulle äta och så klockan 18:00 showen började halv 8..

Kan också säga att vi satt vid borden som var närmast scenen, ca en 1 meter ifrån borden så det var roligt!

och nu bilder på maten + från revyn
OBS; bilderna är inte i ordning


  
   förrätt      -      varmrätt      -      efterrätt

   
  
     
 
   
  
  
  
   
   
  
  

Sen slutade det ca kvart i 11 så då åkte vi med samma buss tillbaka till ställdalen, trevlig bussresa
hemma ca halv 1

det var en riktigt rolig dag :D

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0