7:de december

2008-12-07 @ 22:07:01
Hej
Andra advent idag
Här sitter jag framför datorn och klockan är circus 21:50
egentligen skulle jag begöva gå och lägga mig men kände för att uppdatera lite här skulle egentligen ha uppdaterat iaf minst en gång per dag under decembermånad, men ja jag har ju missat några dagar nu så det går inte ^^
Men igår då var i Örebro hela dagen tillsammans med Anna (syster) och Mamma. det var trevligt och julklappar kom vi hem med, har bara någon kvar, sen är allt klappat&klart :D
vi åt på en nyöppnad resturang på marieberg som heter Bellini. Helt okej mat!
iaf idag så ahr jag slagit in lite julklappar, lyssnat på julmusik, städat, pluggat och lite så sen på kvällen (vid halv 6) så åkte vi ner till kenna och marika :D och där bjöds det på glögg, med mandel&russin. sen fikade vi och lyssnade på julmusik, det var mysigt, och vid runt 20:00 åkte vi hem och jag fortsatte att slå in lite julklappar och sedan städade lite, och nu sitter jag här och ska skriva klart detta blogg inlägg sedan kicka på spara&publicera, logga ut, stänga av datorn och gå och lägga mig ^^ för imorogn ska jag gå upp:


inte roligt alls, menmen slutar iaf 13:15 så åker med 14:11 tåget hem. Nu kom jag på att jag måste skriva ett till inlägg, det är ju söndag och det betyder ett inlägg om planeringen för nästa vecka så innan jag lägger mig ska jag göra det. Puss hej!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0