5:e december

2008-12-05 @ 23:58:47
Halloj
skolan idag då, först hade vi letkiton med magda&eva men eva var inte där så vi hade bara magda, och lektionen jag pratar om var såklart Förskola, Skola, fritidshem. jag och fanny jobbade på med våran förskola+arbetslag och kom faktiskt långt idag. skönt det, då det ska vara klart nästa fredag. Sen hade vi 2 timmar lunchrast så gissa vart vi käkade? precis 37:an konstigt va det har vi inte gjort på länge :P haha har bara gjort det 4 ggr på en vecka, haha och innan det så hade jag aldrig ätit där. haha så jag tar igen alla gånger jag inte ätit där ^^. Menmen sen när vi ätit där så går vi tillbaka till skolan sätter oss i bibloteket och skriver samhällskunskapen som ska vara 10dec. jag kan bara säga att det är inte ett roligt arbete och svårt är det, man kan ju hoppas att vi har gjort rätt och att vi får G på det :D men det tror jag nog, men det är det vi har kommit på att det är sjukt svårt att få betyg i hennes kurs (samhällskunskap) så ja ^^ menmen. Sen vid 12:45 så började kommunikationen till 13:45. vi pratade och lite så på den lektionen sen var det bara att vänta på att klockan skulle bli 14:10 då vi började skapande verksamhet och på den lektionen hade vi redovisningar och så, haha sen mera skaer som jag inte orkar skriva, kul var det iaf!. menmen slutade klockan 15:50 typ då var det bara att gå till bussen och vänta tills den kom och åka hem, var hemma vid 17:10 ungefär.
Nej nu ska jag npg snart sova, för imorogn på schemat står det JULHANDLA hela dagen tillsammans med Mamma och Anna. ska bli jätte roligt! Så får se om jag skriver någonting när jag har kommit hem imorgon annars skriver jag lite på söndag. ha en bra helg!
Puss

.PS. Idag är det 5 månader kvar tills jag blir 18 .DS.

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Annelie

Weeei ja hittade din blogg :D Grattis i förskott ;)

2008-12-15 @ 18:45:28
URL: http://anniluttan.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0