Sammanfattning av 2008!

2008-12-30 @ 19:36:40


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det gjorde jag säkert, som jag körde en bil för första gången ^^

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nepp, och det var en himmla tur <3

5. Vilka länder besökte du?
Sverige

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Hmm, endel saker, men orkar inte rabbla upp vi får väll hoppas på att dem sakerna kommer år 2009.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Ojj det finns många datum jag kommer att komma ihåg från 2008.

8. Vad var din största framgång 2008?
Inte en aning.

9. Största misstaget?
Hmm,

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk, men typ bara förkylning och sånt vanligt.

11. Bästa köpet?
Ojj, men måste nog säga min jacka från stadium!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder?

13. Gjorde någontig dig riktigt glad?
Ja helt klart!!

14. vilka låtar kommer du ihåg från 2008?
Ojj finns så många grymma låtar från 2008. som tex:
Lady Gaga - Just dance
Duffy - Mercy
Takida - Curley sue
Timbaland - Apologize
E.M.D - Jennie let me love you
Nickelback - Rockstar
Beyoncé - If i were a boy
Kan fortsätta mkt mera, men detta är bara några låtar man kommer att minnas från 2008..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med vänner

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inte suttit så mkt vid datorn.

18. Hur tillbringar du julen?
Med familjen och släkten <3

19. Blev du kär i år?
-

20. Favoritprogram på TV?
Vet inte, men måste säga att bästa serien har vart VÄNNER då jag har laddat hem alla säsonger och kollat igenom den från första till sista!, jag älskar den serien!

21. Bästa boken du läste i år?
Pappa, snälla nej.

22. Största musikaliska upptäckten?
Vet inte

23. Bästa filmen du såg i år?
Finns för många bra filmer!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ny mobil!

25. Något du önskade dig men inte fick? 
Jao. men jag är mkt nöjd med det jag fick ändå!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade med familj och släkt

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja helt klart!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
...

29. Vad fick dig att må bra?
Vänner, nära&kära

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Zac Efron

31. Vem saknade du? 
Några <3

32. Träffade du några nya vänner?
Japp

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0