11:e december

2008-12-11 @ 15:32:03
Hejsan
kort dag i skolan 9:50-11:00 (fick sluta tidigare eftersom S skulle äta julbord, vi slutar i vanliga fall 11:25)
Jag åkte iallafall in med 08:57 tåget, pappa skjussade dit mig, och i kopparberg så klev Pernilla på, sen var vi i linde vid halv ungefär så då gick vi upp mot skolan, och hade skapande verksamhet, vi delade först upp oss i 2 grupper för vi ska planera hur hallarna utanför F7 och untanför F5 ska se ut, men sen kom M på att vi tjejer skulle göra en hall och killarna den andra så så blev det men vi ville göra i ordning samma hall, så vi drog lott och vi tjejer fick den vi ville ha, den utanför F7 :D gött! nej men annars åkte hem med 11:20 bussen, och pappa kom och hämtade mig i kopparberg 12:10, så hemma jätte tidigt idag :D, (slutar egentligen inte förrens vid 15:00 på torsdagar) men inte idag..
Nej nu ska jag gå ner och klä på mig sen åka till kopparberg då jag har tandläkartid 16:00. kommer hem efter det
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0