10:onde december

2008-12-10 @ 19:37:59
Hello
Skola idag då, första var det naturkunskap "jobbade" med arbetet, vi var så trötta så vi pratade typ bara. Men i helgen ska jag fixa det dära, jag tykcker det är lättare att jobba hemma än i skolan. sen hade vi samhällskunskap lämnade in arbetet jag och emelie och jag gjort tillsammans, får veta efter jul vad vi får ^^, iaf skulle ju vara en liten kort presentation för klassen men det hoppade vi ^^, sen disskuterade vi lite helt okej, sedan lunch åt på 37:an ^^ konstigt? nä int alls, lånade pengar av pernilla, hon ska få dem i morgon. Och på fredag ska vi äta där igen ;) sen hade arbetsmiljö&säkerhet, kollade på film sen fick vi tillbaka arbeterna, jag var med Pernilla, emelie och vi hade om belastningsergonomi, och gissa, vi fick MVG! we are verry happy! sen slutade vi och då var det daxs för svenka, och där hände det mkt orkar ej berätta. sen gick vi till tåget. hemma vid 15:00-tiden härligt, och väl hemma så ringde jag till mamma, sedan timm marika, sen till mamma och sen till marika igen ^^ det var om tandläkarn ska dit i morgon klockan 16:00 i kopparberg! :D
(jag hatar tandläkaren, men inte imorgon ^^)

jag har förresten bara en lektion imorogn och det är skapande verksamhet, och jag hoppas vi bara ska julpyssla, kommer bli mysigt :D,så jag hoppas på det, åker in med 8:57 tåget börjar 9:50 och slutar 11:25, men vi ska fråga om vi kan skluta lite tidigare så vi hinner med 11:20 bussen hem då vi inte har några lektioner efter arbetsmiljö&säkerhet och naturkunskap vi hade sista arbetsmiljö&säkerhets lektioen idag, (nästa vecka ska vi ha kommunikation då) sen frågade vi anna-maria om vi kunde hoppa naturkunskapen då vi skulle ha ahft jätte hål mellan skapande och naturen. så det fick vi vi skulle iaf bara kolla på film, så det var snällt av henne :D

  
en sak är säkert man blir aldrig för stor för chokladkalender,
det här lixsom julen till!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0